[ چهار شنبه 24 آبان 1391 ] [ 16:17 ] [ سعیدنظری ] [165 بازديد]

 

13526595931 نرم افزار نصب آسان برنامه ها Easy Installer v1.2.3

با این نرم افزار به راحتی میتوانید در سریع ترین زمان ممکن اپیلیکشن های خود را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید. در واقع این نرم افزار یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه نصب اپیلیکشن ها می باشد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت پارس آندروید دانلود کنید.

ویژگی ها:

جستجوی برنامه در گوگل پلی

مرتب سازی بر اساس حروف الفبا

ارسال برنامه ها به دوستان



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 22:21 ] [ سعیدنظری ] [195 بازديد]

 

13465978591 آموزش ویدئویی نصب بازی های HD اندروید (دیتا دار )

 

در این ویدئو آموزشی  نحوه صحیح نصب بازی های HD  ( دیتا دار ) را به طور کامل نمایش داده می شود . ویدئو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، توصیه می کنیم کیفیت HD ویدئو را دانلود نمایید . امیدوارم این آموزشی ویدئویی برای شما مفید واقع شود .

 


 



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 22:19 ] [ سعیدنظری ] [184 بازديد]

 

13495222421 بازی فوقالعاده زیبا Enigmatis v1.0 + دیتا

Enigmatis یکی دیگر از  سری بازیهای شرکت خوش نام  Big Fish Games   این بازی که مانند سایر بازی های این شرکت  که امروز بر روی اندروید عرضه شده است دارای سبک ماجراجویی است ، بازی Enigmatis دارای داستان عمیق جذاب و بسیار گیرا است ، باز داستان هایی پر از راز و رمز که باید برای کشف معماهای موجود دست به ماجراجویی بزنید ، گیم پلی بازی بسیار جذاب است ، می توان از گرافیک بسیار خوب  بازی خیلی نوشت و چندین خط از گرافیک بازی تعریف و تمجید کرد چرا یکی از نقاط قوت این بازی قطعا گرافیک فوقالعاده آن است که به جذابیت بازی می افزاید .از جمله ویژگی های دیگر  این بازی می توان به معماها و پازل های متعدد در طول بازی را نام برد که می تواند ساعت ها شما را پای معماهای جذاب خود سرگرم نماید ، بازی زیبای Enigmatis را به همراه دیتا آن می توانید از ادامه مطلب دریافت نمایید .

 


 



ادامه مطلب

 

 13496222061 نرم فزار فوقالعاده اجرای بازی های PC ، ویدیو و... از کامپیوتر روی اندروید Splashtop GamePad THD v1.1.0.6

امروز می خواهم یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین نرم افزارهای اندروید را به شما معرفی کنم نرم افزار که توانست عنوان بهترین اپلیکیشن CES امسال را از آن خود کند . نرم افزار Splashtop GamePad THD نرم افزاری فوقالعاده برای اوردن  کامپیوتر شما به راحتی هر چه تمام تر در تبلت  و موبایل اندرویدی تان است ، این نرم افزار قابلیت های فوقالعاده و منحصر به فردی دارد ، ویژگی فوقالعاده این نرم افزار ،  استفاده بسیار آسان از آن است [ من به شخصه انتظار نداشتم به این آسانی بتونم کامیپیوتر خودم را به این خوبی بر روی موبایلم ریموت کنم !] بدون هیچ اتصال  اینترنتی ! برای استفاده از این نرم افزار فقط به یک Wifi و یک اکانت جیمیل نیاز دارید تا بتوانید تمام قابلیت های ویندوز و بازی های پر گرافیک PC از جمله Skyrim, Civilization 5, Wow, Diablo, Portal, PES2012 و … را به راحتی هر چه تمام تر بر روی  تبلت  و گوشی خود تجربه کنید ، اگر تبلت دارید و کامپیوتر شما از اتصال وایفای فاقد است توصیه می کنم همین حالا یک عدد کارت وایفای خریداری کنید تا به راحتی بتوانید بازی ، موزیک ، ویدئو  ها با هر رزولشنی را بر روی تبلت خود اجرا نمایید . به راحتی می توانید با نرم افزار های PC از جمله نرم افزار وورد ، اکسل و … کار کنید . در ادامه مطلب نحوه استفاده از این نرم افزار را به شما خواهم آموخت . لازم به ذکر است که این نرم افزار در پلی استور قیمتی به ارزش ۲۰ دلار دارد که اخیر با تخفیف  ۱۰ دلار به فروش می رسد.



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 22:11 ] [ سعیدنظری ] [336 بازديد]

 

 

13497415491 بازی فوقالعاده زیبا Wild Blood v.1.0.7 + دیتا

 


 

بلاخره گیم لافت بازی فوقالعاده زیبای Wild Blood بر روی اندروید عرضه کرد ، این بازی با گرافیک خارق العاده و داستانی هیجان انگیز برخوردار است لنسلوت به همسر شاه آرتور علاقه دارد و شاه آرتور پس از آگاهی بر این موضوع تصمیم به قتل او می گیرد. شاه آرتور با اجیر کردن گروه خاصی از شیاطین قصد دارد تا او را به جهنم بفرستد. سـِر لنسلوت در این بازی باید در برابر تمامی حملات دشمنان مقاومت کند و آن ها را شکست دهد و شاه آرتور را از بین ببرد. گرافیک این بازی بسیار طبیعی و خیره کننده می باشد و این مورد را می توان در هنگام دویدن و یا حمله به دشمنان مشاهده نمود ؛ که با استفاده قدرت موتور گراقیکی آنریل انجین توانسته بهترین گرافیک بازی های موبایل را از آن خود کند . کیفیت صدای بازی نیز در شرایط راه رفتن ، دویدن و حمله به دشمنان بسیار تاثیرگزار و هماهنگ می باشد. می توانید بازی را به همراه دیتا آن از ادامه مطلب دریافت نمایید.



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 21:16 ] [ سعیدنظری ] [172 بازديد]

 

13516149811 بازی اکشن و گرافیکی M.U.S.E. v1.0 + دیتا

 

 

بازی M.U.S.E یک اکشن تیراندازی فوقالعاده زیبا و با گرافیک بسیار بالا برای اندروید است  ، این بازی دارای المان های نقش آفرینی و شخصیت قابل آپگرید هست . بازی M.U.S.E دارای خط داستانی بسیار خوب و عمیقی است که  به صورت اپیزود وار پیش می رود . موتور گراقیکی بازی Unity می باشد که خود را در بازیهای سه بعدی بسیار خوب نشان داده است . می توانید این بازی را به همراه دیتا گیم آن را در ادامه مطلب دانلود نمایید.



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 21:12 ] [ سعیدنظری ] [201 بازديد]

 

13515988201 بازی فوقالعاده زیبا و هیجان انگیز Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 + دیتا

بلاخره بازی فوقالعاده زیبا Need for Speed™ Most Wanted  ساخت شرکت EA برای اندروید عرضه شد . Most Wanted یکی از محبوب ترین و جذابترین از سری مشهور Need for Speed می باشد ، بازی دارای هیجان فوقالعاده ای است ؛ آیا آماده تحت تعقیب قرار گرفتن توسط پلیس هستید ؟ این بازی  علاوه بر گیم پلی پر از هیجان آن ،  به گرافیک فوقالعاده آن می توان اشاره کرد که هیجان این بازی را دو چندان می کند .می توانید  بازی Need for Speed  Most Wanted را در ادامه مطلب به همراه دیتا آن از سایت پارس اندروید دانلود نمایید .

 

- دیتا ها برای تمام پردازنده ها اضافه شد .

-فایل APK جدید ۱۰۰ درصد قابل اجرا (نسخه افلاین) اضافه شد



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 18:7 ] [ سعیدنظری ] [159 بازديد]

13519699711 بازی مسابقه ای Skyriders Complete v1.1.3

این بازی برگرفته از بازی های مدرن میباشد.. شما در این بازی خلبان فضاپیمای کوچکی میباشید که باید در فضا پرواز کنید. شما باید موانع را پشت سر گذاشته و گرفتن ستاره ها امتیاز جمع کنید. اگر به دنبال مدال طلا میباشد باید به بهترین شکل ممکن در فضا پرواز کنید. اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت پارس آندروید دانلود کنید.

ویژگی ها:

۴۰ مرحله زیبا

گرفتن امتیاز

سوپر گیم

گرافیک زیبا



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 18:3 ] [ سعیدنظری ] [214 بازديد]

 

13523237821 لایو والپیپر زیبای 3D Force Tunnel PRO [LWP] v1.2

با این لایو والپیپر یک تونل زیبا در اختیار خواهید داشت! در این نرم افزار انیمشین های زیبایی به کار رفته است که گرافیک آن را دو چندان میکند. اکنون میتوانید این لایو والپیپر زیبا را از وبسایت پارس آندروید دانلود کنید.

ویژگی ها:

محو شدن تصادفی تصاویر

رنگ های سفارشی

تغییر سرعت

منحصر به فرد

انتخاب بافت



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 18:1 ] [ سعیدنظری ] [138 بازديد]

 

13523233681 نرم افزار دوربین عکاسی Camera ICS+ v1.3.1c

آیا مایل هستید تا دوربین سیستم عامل آندروید ۴ را بر روی گوشی خود نصب نمایید؟ این نرم افزار دارای عملکرد بهتری نسبت به دوربین اصلی گوشی شما دارد و بهبود هایی نیز یافته است. اکنون شما میتوانید از این نرم افزار لذت ببرید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت پارس آندروید دانلود کنید.

ویژگی ها:

قابلیت گرفتن عکس به صورت پاناروما

دارا بودن کلید های تنظیم

ضبط ویدیو با کیفیت بالا

انتخاب بیت های مختلف

رابط کاربری پویا



ادامه مطلب

عضويت
نام کاربري : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ايميل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگي : <-SignUp-Name->
کد امنيتي : <-SignUp-Captcha-Image-> <-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربري : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
فراموشي رمز عبور
نام کاربري : <-Forget-UserName->
ايميل : <-Forget-Email->
کد امنيتي : <-Forget-Captcha-Image-> <-Forget-Captcha->
<-Forget-Button->
ويرايش مشخصات
نام کاربري : <-Edit-UserName->
رمز عبور فعلي : <-Edit-CurrentPassword->
رمز عبور جديد : <-Edit-NewPassword->
تکرار رمز عبور جديد : <-Edit-ReNewPassword->
ايميل : <-Edit-Email->
نام و نام خانوادگي : <-Edit-Name->
<-Edit-Button->
ارسال مطلب جديد
عنوان :
<-SendPost-Title->
<-SendPost-Content->
[ ادامه مطلب ]
<-SendPost-MoreContent->
[ حذف ادامه مطلب ]
برچسب ها :
<-SendPost-Tags->
موضوع :
<-SendPost-Category->
<-SendPost-Button->
نظرات
<-CommentAuthor-> در <-CommentDate-> - <-CommentTime-> گفته :
<-CommentText->
پاسخ : <-CommentReply->

<-CommentsPaginate->
ارسال نظر
نام شما :
آدرس وب سايت :
پست الکترونيک :
پيام شما :
کد امنيتي :
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 15 صفحه بعد